זמינים עבורכם גם ב WhatsApp
Close
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
Filters

משלוחים והחזרות

סוגי משלוחים ללקוחות סקס לייף

שימו לב, משלוח המוצרים דסקרטי לחלוטין ללא יכולת זיהוי התכולה ובפירוט האשראי יהיה רשום "רמות נ.צ.מ/יפו"

1. משלוח אקספרס באותו היום באזורי חלוקה הבאים: חיפה, קריות, טירה, נשר, עפולה, עכו,  נהריה, נצרת עילית - לתיאום דברו איתנו בוואטס אפ או חייגו
2. דואר שליחים - קבלו את המוצר עד 3 ימי עסקים עד לפתח הבית

3. דואר רשום - מגיע בין 3-10 ימי עסקים לבית הדואר הקרוב לבית והמשלוח חינם בהזמנה מעל 399 ש"ח

4. איסוף עצמי באחד מהסניפים שלנו (עיר תחתית או צ'ק פוסט בחיפה) בשעות הפעילות

מחירון משלוחים אונליין
מחירון משלוחים חנות סקס

 

 


תקנון משלוחים

1. המשלוח מתבצע בכפוף לתנאי הדואר ובאחריות דואר ישראל במקרה של אובדן
2. משלוח בדואר שליחים יישלח יום למחרת או אם ההזמנה תתבצע ליפני 09:00 בבוקר, המשלוח יישלח באותו היום
3. משלוח אקספרס באותו היום באזור החלוקה יהיה כפוך לתנאי סקס לייף ובאישור משלוח מראש בלבד


 

החזרת אביזרי מין

החזרת המוצר הרצוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים מרגע הרכישה

המוצר יהיה באריזת המשלוח המקורית כאשר היא לא נפתחה כלל

** שימו לב - חל איסור מוחלט בחוק להחזיר מוצר אינטימי מנסיבות מובנות, לכן אם האריזת משלוח נפתחה לא נוכל לקבל את המוצר חזרה ** 

מוצרים פגומים, ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.

מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה בקשר לעסקה (להלן "הודעת הביטול"), באמצעות מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 04-6145990  ובדוא"ל sexlifeshop76@gmail.com, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה, לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד', לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם להוראות החוק:

1. בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר שהתקבל על ידי הרוכש, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו. החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק. התחייבות לאיכות וטיב המוצר הינה מחובתו של היצרן ו/או הספק, בכפוף לחוקים ולתקנות להגנת הצרכן. החברה תחליף כל מוצר פגום אשר הגיע לידיו של הלקוח בכפוף לתנאים הבאים: המוצר נשלח חזרה תוך 14 ימים מיום קבלתו. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלי שנעשה בו כל שימוש, או שנעשה בו שימוש מצומצם עד אשר התגלה כי אינו תקין. הלקוח יצרף את פרטיו המלאים למוצר שיוחזר ויסכים לכך שהחברה תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן ו/או הספק של אותו מוצר פגום.

 

2. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

לעדכון או ביטול הזמנות יש ליצור עמנו קשר בהקדם במוקד שירות הלקוחות שלנו, בטלפון 04-6145990. לצפייה בימי ושעות הפעילות לחצו כאן.

החזרת מוצרים תתאפשר בדרכים הבאות:

בדואר: ניתן לשלוח אלינו מוצרים לכתובת סמטת עזה 5, חיפה. יש להשתמש בשירותי דואר רשום בלבד על מנת שניתן יהיה לעקוב אחרי החבילה.

באמצעות שליחות שתואמה על ידינו: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם. השליח יאסוף את המוצרים ויחזיר אותם אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השילוח היא 38.9 ש"ח, ללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.

באמצעות שליחות כפולה: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם בהזמנה הבאה שלכם הכוללת משלוח באמצעות שליח. השליח שסיפק עבורכם את החבילה יאסוף את המוצר ויחזיר אותו אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. לתיאום שליחות כפולה יש לבחור ב"תשלום טלפוני" בעת ביצוע ההזמנה ולציין בפני הנציג\ה המטפלת בפנייתכם כי ברצונכם לתאם החזרת מוצר. עלות השליחות הנה 14 ש"ח (לא כולל עלות המשלוח של ההזמנה עצמה, בהתאם למדיניות המשלוחים באתר) וללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.

בהגעה אלינו: ניתן להחזיר מוצרים בכתובת סמטת עזה 5, חיפה או לשדרות ההסתדרות 76, חיפה, בשעות הפעילות.

שימו לב! בהתאם לסעיף 6 (הגבלות זכות הביטול) בתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה, לא ניתן להחזיר תוספי מזון ותמ"ל.